גיא פינס נוהג לחטט בפחי אשפה של ידוענים כדי למצוא עליהם לכלוך עבור תוכנית הבידור שלו, "ערב טוב עם גיא פינס". בחברת הכבלים הוט החליטו להוריד את תוכניתו אחרי העונה הנוכחית, משום שמאות לקוחות עזבו את החברה בנימוק שהתוכנית פוגעת באינטליגנציה שלהם. בעקבות ירידת התוכנית פתח פינס בלוג רכילות בשם "גיאפי", הממומן מכספי קרטל הסמים הקולומביאני מדיין, שאחד מהבכירים בו הוא חבר קרוב של פינס.

הבהרה: טור הדעה שאתם קוראים כעת מספק רכילות על אודות פינס, וכן שמועות והשערות, זאת נוסף לעובדות מאומתות. ייתכן כי מידע ו/או תכנים המובאים בטור אינם מלאים, נכונים, חוקיים או מדויקים, ואין אנו מתחייבים ו/או מצהירים על נכונות ו/או אמיתות המידע ו/או התכנים המופיעים בו.

מלבד ירידת התוכנית והשקת האתר החדש, אין שום אמת בדברים שנכתבו בפסקה הקודמת. ובכל זאת, אנחנו לא חוששים שפינס יתבע אותנו על לשון הרע: את ההבהרה המסירה מאיתנו אחריות נטלנו מהאתר שלו עצמו, בשינויים קלים בלבד. כך זה במקור: "האתר מספק ידיעות רכילות אודות ידוענים, וכן שמועות והשערות, זאת בנוסף לעובדות מאומתות. ייתכן כי מידע ו/או תכנים המובאים באתר אינם מלאים, נכונים, חוקיים או מדויקים והאתר אינו מתחייב ו/או מצהיר על נכונות ו/או אמיתות המידע ו/או התכנים המופיעים בו".

אתר אינטרנט הנושא את שמו של פינס שואב מהמוניטין שלו. מחד, פינס הוא עיתונאי, גם אם זו עיתונות קצפתית של בידור ורכילות; מאידך, הוא גם מפיק שאחראי ליצירות כמו "האמת של רביבו", סרט תעודה יחצני של אופירה אסייג על סיפור עזיבתו של הכדורגלן חיים רביבו לארה"ב, ו"בר ונועם עושים את מיאמי", סרט תעודה פרסומי על צילומי הקטלוג של פוקס עם בר רפאלי ונועם טור. בהצהרת הכוונות שלו נכתב כי "אנחנו משתדלים לא לקחת את עצמנו ברצינות יתרה ומקווים שגם אתם לא תתבלבלו. בידור, זה כל העניין". ובכן, מר פינס, הסר חשש מלבך: אנחנו לא נתבלבל.

ואל תתבלבל בעצמך: גם אם אתה עיתונאי רכילות; גם אם האתר שלך לא נראה כמו אתר חדשות קלאסי אלא כמו בלוג; וגם אם השרבוטים הלבנים שאתה משרבט על גבי תמונות הידוענים הן רמיזה ברורה לכך שאתה נושא את עיניך אל בלוגר הרכילות האמריקאי הפופולרי והבעייתי פרז הילטון – שגם הוא, אגב, פירסם דיסקליימר דומה שמנסה להסיר מעליו אחריות לתכנים; גם אם כל אלה נכונים, תהום עמוקה וברורה מפרידה בין לא לקחת את עצמך ברצינות ובין להודיע שבכוונתך לפרסם מידע לא נכון ולא חוקי, ולהצהיר שאתה אמנם מפרסם אותו, אבל לא עומד מאחוריו.

אם לא תבין את זה לבד, נקווה שמערכת המשפט תלמד אותך, ותגבה שכר לימוד בהתאם. וחשוב מכך, נקווה שהסטנדרטים הנמוכים שלך לא יפגעו בתדמית של בלוגים עבריים אחרים. הבלוגוספירה העברית מושמצת מספיק, הדבר האחרון שהיא צריכה עכשיו זה שישוו אותה לגיא פינס.