בת 13: אני בת שלוש-עשרה ורבע ומפותחת למדי. יש לי חזה, וסת – לא מאוד סדירה – והפרשות בצבע ירקרק-צהוב עם ריח לא ממש נעים בנרתיקי הקט – שאני מסתירה מהחבר שלי; אגב, הוא משוכנע שאני בתולה ולי יש הרגשה שהוא ההומו ששלח ל"על בנים ועל בנות" את השאלה "מה לעשות עם פין עקום?".

למה אני מספרת את כל זה? פייר, אין לי שום מושג. מה שבאמת רציתי לספר זה על הבעיה המעיבה יותר מכל על עלומי – חוץ מהבעיה של איך לשכנע את הורי לרכוש לי מכשיר להסרת שערות מדור מתקדם, כמו זה שבפרסומת על הגב של "ראש דפוק 1" או שאולי היה זה "מעליב לנוער"? מה שמביא אותי לבעייתי:

לפני שנה בדיוק, לבת-מצווה, קיבלתי מהורי במתנה שני מנויים: אחד על "ראש דפוק", אחד על "מעליב". הזמן עבר, המנוי נגמר, וההורים שלי הקמצנים דורשים ממני להחליט על שבועון אחד בלבד. לטענתם, היתה לי שנה שלמה לגבש דעה, אבל אני בפירוש נקרעת: כי שני השבועונים הם מה זה מעולים, קולים, מגניבים ומפוצצים בחומר על נינט – אז איך לבחור?

תשובת המערכת: "ראש דפוק 1"

בת שלוש-עשרה ורבע יקרה. מה נשמע? שמחנו לקבל את מכתבך ואת המחמאות והצטערנו על הלבטים הפוקדים אותך – אבל היי, מה יש כאן להתלבט, פשוט קחי ליד את הגיליון האחרון שלנו ותזרמי איתו – ותקלטי מיד שיש בו כל מה שרק עשוי לעניין נערה בגילך.

שער מגניב עם הקרחת של נינט? – יש. כתבה עם עדויות מצולמות על "המראה המשתנה של נינט"? – יש ויש. גם כתבות על "הדוגמניות", "הישרדות", "האי", "כוכבי "כוכב נולד" מהעונה הקודמת, לא רקובים בכלל ומספרים – בגילוי לב נדיר - מה כל אחד מהם עושה בימים אלה – עובד על אלבום!

ויש גם כתבה על עומר דץ! שהוא לא רק הבן של אורנה ומשה, אלא אישיות בפני עצמה השוקדת על תוכנית ריאליטי בערוץ 2; וכתבת פרופיל כפול על שוקו ונצנת, צ'אד וטיילור הישראלים מהמחזמר שובר הקופות "היי סקול מיוזיקל". מעבר לכל אלה, אל תשכחי את המדורים הקבועים: "צהבת – הרכילות הכי לוהטת", "פפרצי – הכוכבים הגדולים נהנים מהחיים" ("נתקלתם בסלב? צילמתם בסלולרי? שלחו אלינו את התמונה"), יש מדורי מוזיקה ואופנה, שופינג, וכמובן את "מושי מושי – המדורוש שיעשה לך את השבוע" (עם מאוהבי השבוע והטרנדים החזקים של השבוע).

אם את בקטע של תרשימי זרימה, "הכי" יוביל אותך להחלטה נבונה ושקולה "באיזה פארק את הכי צריכה לבקר" (ספארי – אם את אוהבת בעלי חיים , לונה-פארק – אם את מטורפת על אקשן, פארק מים – אם את לא יכולה לדמיין את עצמך מחוץ למים ביולי-אוגוסט).

ועוד דבר, בקשר לחבר, טיפ מאיתנו: נסי לחשוף אותו ל"רסלמניה – מדור ה-WWE שיפיל אתכם לרצפה" – מקדי אותו בתחתונים המתפקעים של פארק או בחזה של ג'ריקו. ואם לא הוא – תתחרמני לך את.

לסיום, רק למקרה שאת אחת החנוניות שחייבות את מנת הצדקנות: ספיישל בשבילך אנחנו מחזיקים כת"צים כמו "כתבתנו שיר" ש"מאסה במקרי האלימות המזעזעים נגד קשישים והחליטה לקחת את העניינים לידיים". הפרטים המלאים בכתבה "די כבר!".
שיהיה לך שבוע מקסים.

תשובת המערכת: "מעליב לנוער"

בת שלוש-עשרה ורבע יקרה. מה המצב? שמחנו לקבל את מכתבך. סבבה שאת קוראת אותנו, באמת כיף לשמוע, את אחלה ולכן אין לנו כל ספק שתבחרי אותנו המהממים ותעיפי מהעיניים את השבועון ההוא.

תמריץ! אם תחתמי עכשיו, תקבלי מתנה MP4 מהמם! רוצה קורס די. ג'ייז מקצועי על חשבוננו? רוצי לעמ' 51. רוצה מיני מקרר מלא בפחיות? אוצי לעמ' 19. רוצה את נינט? איננה הפעם, אבל קבלי את עומר דץ וסקופ! "הבן של אורנה ומשה הועף ממגמת מוזיקה" – זה למשל אייטם מ"רכילות מכאן" – אגב, רק אצלנו תקבלי ארבעה עמודים! שניים מכאן, שניים מ"מעבר לים". ורק אצלנו תקבלי ראיון חושפני עם שלומי בראל מ"כוכב נולד 5", שיש לו הרבה מה להגיד על פרשת הסמים שהסעירה את ישראל ועל מחיר התהילה.

אבל נהיה איתך גלויים – אצלנו יש גבול לנינט וגם לכוכבים הנולדים והשורדים והאיים, ובגלל זה – כן, זה ידוע לנו – הרבה חבר'ה עברו למתחרים. זבש"ם. זה אמנם עולה לנו ביוקר ובבריאות, אבל אנחנו לא חנפנים (האם את חנפנית? תוכלי לבחון עצמך ב"בחן את עצמך"). אנחנו נמשיך, באומץ, להרשות לכתבי הנוער שלנו (כ"נים) לפרסם כתבות קורצות לחנונים כמו "גיק-שיק – האם כל המחוננים הם חנונים?" – חוץ מזה שבלי קשר, בקרוב תעלה בערוץ 2 תוכנית הריאליטי "נקמת החנונים", בהנחייתו של אלי אילדיס, בעלה של. אל תחמיצי!

על תוכניות נוספות תוכלי לקרוא במדור "בקופסה", על מוזיקה ב"באוזן", על קולנוע ב"בסצינה", על אופנה ב"בטרנד", ועל ההפרשות שלך בצבע ירקרק-צהוב ב"על בנים ועל בנות" המיתולוגי. אם כבר נכנסנו למקום הזה, רמזת כי כבר אינך בתולה, אך "האם את בשלה פיזית ונפשית לקיום יחסי מין"? אם כן – וגם אם לא – אולי הכתבה שלנו, עם השם המגניב "גלולת הכותרת", היא שתמריץ אותך להתחיל (החמודים שבתצלום פלוס-מינוס בגילך).
אחלה שבוע שיהיה לך.