לפני ארבעה חודשים זכה יונה ויזנטל, סמנכ"ל התוכן של חברת הלוויין יס, לתשבחות אצלנו ("במקום שירות לקוחות", 17.12.09) וב"גלובס" על השימוש הנבון שעשה ברשת החברתית לתקשורת ולדיאלוג עם הלקוח.

הבלוגר והעיתונאי אביעד קדרון פירסם בטוויטר תלונה על הפופ-אפים, פרסומות עצמיות של חברת יס שצצו על המסך במהלך התוכניות והפריעו לצפייה, ויזנטל טען בתחילה שהפופ-אפים אינם מטרד, אולם אחר-כך נמלך בדעתו והודיע שהלקוח צודק והפופ-אפים יוסרו. וכך היה.

אלא שבינתיים דיווחה לנו הצופה דנה בארי-שדה כי הפופ-אפים שבו ללכלך את המסכים, הפעם כשהם מקדמים את הסדרה "אנשי החוק". קדרון דיווח על כך ב-9.4.10 בבלוגו ובטוויטר, כשהוא מפנה שוב את התלונה אל ויזנטל. גם אהוד קינן (אחיו של כותב שורות אלה) ומורן ראדה התלוננו על כך בטוויטר בפני ויזנטל. חרף העובדה שסמנכ"ל התוכן ויזנטל ממשיך לטפל בפניות של לקוחות בטוויטר, הוא לא השיב לאף אחד מהם.

"יש כאן נוהל טרול", אומר קדרון ("טרול" הוא כינוי למי שמטריד אנשים באינטרנט). "נראה שלמנהלי יס פשוט נמאס להתייחס לפניות שלי, והם מקפידים לסנן אותי. או שוויזנטל בחר להזניח את השיח עם הגולשים בטוויטר".

בתגובה לפניית "העין השביעית" מסר ויזנטל: "הורדת הפופ-אפים לפני כארבעה חודשים נבעה מהתלונות המוצדקות על הפופ-אפים לקידום הסדרה Glee''. באותה נקודה החלטנו להוריד בכלל לצורך בחינה והערכה מחדש של הנושא, והחלטנו לאחרונה להחזיר באופן שונה ובמינון נמוך יותר".