לפני פחות משנה עלתה לאוויר גרסה חדשה לאתר העיתון "מקור ראשון". האתר המחודש, שהושק לאחר חודשים ארוכים שבהם לא היה לעיתון אתר כלל, הציע לגולשים מהדורה דיגיטלית יומית בשלל נושאים. התכנון המקורי היה להשיק את המהדורה הדיגיטלית חינם, וכעבור כמה חודשים לחייב את המנויים בתשלום. לצורך הפקת המהדורה, נמסר אז מ"מקור ראשון", גויסו למערכת 35 עובדים, 20 מהם עיתונאים ועורכים.

"היסטוריית ההצלחה של הרפתקאות האינטרנט של 'מקור ראשון' אינה מרשימה במיוחד, אך למרות זאת תולים שם בפרויקט החדש תקוות גדולות", כתב יועד קדרי עם השקת האתר המהדורה הדיגיטלית. כחודשיים אחר-כך דווח על ביטולה. מערכת העיתון הבטיחה אז כי מדובר בהקפאה זמנית, ואכן בשלהי ספטמבר שעבר שב האתר להתעדכן ולהציע מדי יום מהדורה דיגיטלית חדשה, תחילה תוך שיתוף פעולה עם פורום רוטר, ובהמשך באופן עצמאי.

אלא שלפני שבועות אחדים פסקו העדכונים. האתר נותר פתוח, אך התוכן בו קפא. בשבוע שעבר חל שינוי נוסף. מי שיגלוש כעת לאתר "מקור ראשון" יגלה כי למעשה האתר אינו קיים עוד. במקומו, ינחת הגולש בעמוד יחיד שכולו מודעת פרסומת המקדמת מכירת כרטיסים לאירוע שהעיתון שותף בארגונו – הופעתו של הזמר יעקב שוואקי, שתתקיים בתחילת חודש יוני באפרת ("מופע ענק לראשונה ביש"ע"). האם בכך באה אל סופה הרפתקת האינטרנט הנוכחית של העיתון?

את תגובת שלמה בן-צבי, הבעלים של "מקור ראשון", לא ניתן היה להשיג. עקיבא גולדבלום, סמנכ"ל המינויים של העיתון, אמר ל"עין השביעית" כי כבר מחר ניתן יהיה להיכנס שוב לאתר של "מקור ראשון". לדבריו, אתר העיתון הוחלף במודעה למופע בשל "בעיה טכנית" שהתגלתה באתר ובשל הלחץ הגדול של הגולשים לרכישת כרטיסים למופע. יחד עם זאת, גולדבלום לא הבטיח כי עם שובו של האתר המקורי ישובו גם להתעדכן המהדורות הדיגיטליות שלו.