"אתם פראיירים", הטיח קובי מרקוביץ' בישראלים הנוסעים לגלוש במדרונות המושלגים של הר החרמון. הזירה: מדור התיירות של אתר ynet. העילה: עלות לעומת תמורה. "יורד קצת שלג וכולם בדרך לחרמון", נכתב בכותרת המשנה לטור. "קובי מרקוביץ', גולש מנוסה, נזכר איך היה שם פעם ותוהה מה השתנה: המחיר? עדיין יקר. התור למעליות? עדיין קיים. אז למה אנחנו עדיין מגיעים לשם?".

הגולש המנוסה מרקוביץ' סיפר לקוראים על החוויה הלא נעימה שעבר בפעם האחרונה שגלש בחרמון, לפני שנים. גם על המחיר הגבוה התלונן מרקוביץ'. "שמעתי שכבר פחות גולשים מגיעים לשם, שכל חורף יש מחאה שהולכת ומתגברת נגד הסכומים שמבקשים באתר", כתב.

"[...] רק אנשי נווה-אטי"ב בשלהם. אני מכבד את זה שהם שם, הם קיבלנו מנדט מהמדינה להתגורר ב'חור' הזה ובתמורה קיבלו את החרמון. זה בסדר. זה גם בסדר שעולה הון לבקר שם, כי הם פתוחים שבועיים בשנה ובלה בלה בלה שקר כלשהו, שיחליט כל אחד לעצמו ולא יתלונן".

לא כל הקוראים הסכימו עם מרקוביץ'. אחדים תמכו בדעתו, אחרים התווכחו. שניים פנו אליו בשם "ברק". מדוע לפנות לאדם ששמו קובי בשם ברק? מפני שכאשר המגיבים הללו כתבו את תגובותיהם, שם המחבר שהיה חתום על הטור היה ברק קלמנוביץ', ולא קובי מרקוביץ'.

ברק קלמנוביץ' הוא סמנכ"ל המכירות של אתר ynet, וכמו הדמות הבדויה מרקוביץ', גולש סקי מנוסה. לפני כשנה התפרסמה כתבה שבה תואר כ"גולש סקי ותיק". לפני כמה ימים פורסמה כתבה פרי עטו על חוויותיו הנפלאות בחופשת סקי בשני אתרים שבאלפים האוסטריים. האם סמנכ"ל המכירות קלמנוביץ' חשש שאם שמו יתנוסס מעל טור המבקר אתר סקי מקומי יהיה מי שיקשר זאת לעובדה שרק לאחרונה נהנה מחופשת סקי מפנקת באלפים האוסטריים? הפתרונים למרקוביץ'.

אין זו הפעם הראשונה שטור על סקי המתפרסם באתר ynet על-ידי אחד מבכיריו נחתם בפסבדונים. בעבר התפרסמה תחת פסבדונים כתבה על חופשת סקי באנדורה מאת העורך הראשי של ynet, יון פדר. הכתבה פורסמה תחילה בשם פדרו לוי, ובהמשך שונה שם הכותב לאיתן נוי.

מ-ynet לא נמסרה תגובה.