לפני

לפני

אחרי

אחרי

"קפה איטלקי אמיתי שותים באלונית" היא סיסמת מסע הפרסום הטרי של אלונית, רשת חנויות הנוחות של חברת דור-אלון.

בצירוף מקרים מצער עבור הרשת, שבועיים אחרי השקת הקמפיין נשמעה בסדרה "ילדי ראש הממשלה", המשודרת בהוט, ביקורת גסה על הקפה. עובד בתחנת דור-אלון נראה שם מביא קפה לאשה שממתינה ליד מכוניתה, ואומר: "אני מזהיר אותך, חרא של קפה".

בפרק זוכה החברה לפרסום כשעל המסך נראים מדי החברה בצבעי המותג ועם לוגו החברה המודפס עליהם. האם מדובר בעסקה של פרסום סמוי ("תוכן שיווקי") או בהתנדבות של יוצרי הסדרה? אם כן, הביקורת על הקפה לא היתה חלק מהדיל: בגרסה המשודרת בשירות ה-VOD של הוט ובאתר האינטרנט הוט-ynet הוסרו מלות הביקורת מהפסקול ומהכתוביות.

בהוט ביקשו שלא להגיב על הידיעה. את תגובת קבוצת אלון, בעלת אלונית ודור-אלון, לא הצלחנו לקבל.