יובל סיגלר, מו"ל ועורך ראשי של השבועון "Time Out תל-אביב", מנהל מגעים לרכישת שבועון הפנאי בשפה האנגלית "Amsterdam Weekly".

השבועון, היוצא לאור ומופץ בחינם בעיר אמסטרדם מאז מרץ 2004, נקלע לאחרונה לקשיים ואף יצא במבצע גיוס כספים מיוחד שבו התבקשו קוראיו לרכוש את עמודי התוכן שלו.

לקבוצת סיגלר זיכיון להוציא לאור מגזינים של קבוצת "Time Out" העולמית בכמה מערי אירופה, וביניהן אמסטרדם. כעת, לאחר שרשות ההגבלים העסקיים אישרה את המיזוג בין חברתו לחברת סטימצקי, נראה כי סיגלר פועל למימוש האפשרות להרחיב את עסקיו לאירופה. סטימצקי נרכשה לפני כשנתיים וחצי על-ידי קרן ההשקעות מרקסטון, שרכשה גם את חברת המדיה דפי-זהב, חברת ההשקיה נטפים וחברות אחרות, ושבבעלותה בית-ההשקעות פריזמה, מהגדולים בארץ.

לא ידוע אם סיגלר מתכוון, אם וכאשר תרכוש חברתו את השבועון האמסטרדמי, להוציא לאור בעיר שני שבועוני פנאי בשפה האנגלית שיתחרו ביניהם, או לסגור את השבועון הקיים ולפתוח רק שלוחה של "Time Out".

בעבר היה סיגלר שותף במגזין "42 מעלות", ששינה את שמו ל"360 מעלות" והפך ממגזין המחולק חינם לכתב-עת שעולה 36 שקל לגיליון. כמו כן רכש סיגלר מגזין פנאי אחר בתל-אביב שחולק חינם, "אקסטרה", שחדל להופיע לאחר זמן מה.

"Time Out תל-אביב" יוצא לאור בישראל מ-2002. השבוע נודע כי עורכו, אמיר בן דוד, יעבור לתפקיד אחר בקבוצת סיגלר-תקשורת.

יובל סיגלר סירב להגיב.