"גאנט", מו"ל העיתון USA Today, ביקש מה-FBI לחקור הצפה של פרופילים מזויפים בדף הפייסבוק של העיתון, המונה כעת יותר משמונה מיליון עוקבים. העיתון עצמו דיווח ביום שישי האחרון, כי המתקפה הגיעה לכמחצית ממספר העוקבים אחרי הדף, וכי שלושה שבועות קודם לכן סבל ממתקפה דומה שהגיעה לשליש ממספר העוקבים. באותה עת זכה הדף ליותר מ-15 מיליון "לייקים".

USA Today הוא מהעיתונים הנפוצים בארצות-הברית, והוא מופץ גם ברחבי העולם. לפי הדיווח, גם אחרי מחיקת מיליוני חשבונות מזויפים, מצטרפים לדף כאלף חשבונות מזויפים מדי יום. פייסבוק עצמה מצהירה כי חשבונות מזויפים, או כאלה שאינם עומדים בתנאי השימוש של החברה, עולים רק לכדי אחוז אחד מסך הפרופילים ברשת החברתית.

פייסבוק הודתה כי אינה יודעת מדוע מתקפת הספאם התמקדה בדף הפייסבוק של USA Today. סברה אחת היא כי על-ידי פעילות בדף קיוו הספאמרים לצבור אמינות כפרופילים אמיתיים. בעוד יצירת חשבונות מזויפים "אינה פשע", נכתב בדיווח ב-USA Today, הצפה של פרופילים כאלה בדף פייסבוק של כלי תקשורת עלולה להזיק לו תדמיתית, מאחר שהרשת החברתית היא אחת הדרכים העיקריות שבהן ארגוני חדשות מגיעים ללקוחותיהם.