וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלובס: שני מוזס תשמש ככתבת שיווק וקמעונאות

27.2.2017 / 12:57

שני מוזס תחליף את אילנית חיות ב"גלובס". היא תסקר את תחום השיווק והקמעונאות עבור העיתון הכלכלי, שטרם הוכרע סופית מי יהיה בעליו החדש. בינואר האחרון חיות מונתה לתפקיד דוברת תנובה

בניין מערכת גלובס. ראובן קסטרו
בניין מערכת גלובס/ראובן קסטרו

שני מוזס תחליף את אילנית חיות ב"גלובס". היא תסקר את תחום השיווק והקמעונאות עבור העיתון הכלכלי, שטרם הוכרע סופית מי יהיה בעליו החדש. מוזס (26) שימשה בשנה האחרונה כעורכת משנה בתוכנית "לילה כלכלי" של ערוץ 10 - שתרד השבוע מהמסך כעבור 8 שנים. לפני כן, מוזס עבדה כ-4.5 שנים ב"הבוקר של קשת" בתפקידים שונים - ואף שימשה כעורכת הראשית של התוכנית.

בינואר האחרון חיות מונתה לתפקיד דוברת תנובה. היא תשמש כמנהלת האגף לתקשורת וקשרי ממשל בחברה. חיות החליפה בתפקיד את אלונה אריאלי-להב, שפרשה לאחרונה מתנובה לאחר יותר משמונה שנים בחברה.

אתמול פורסם כי כונסי הנכסים של "גלובס" ואלונה בר-און - בעלת מניות מיעוט בעיתון ובתו של חיים בר-און, ממייסדי העיתון - דוחים את הטענות לניגוד עניינים שהטיח בהם האוליגרך הרוסי דוד דוידוביץ', המתמודד מולם על רכישת השליטה. בתצהיר שהוגש לבית המשפט בר-און העלתה מספר תהיות בנוגע למניעיו ודרשה לחשוף כיצד עשה את הונו. בנוסף, הכונסים - עוה"ד איל רוזובסקי ורונן מטרי - מאשימים את דוידוביץ' בהפצת תיאוריית קונספירציה חסרת בסיס.

כזכור, בשבוע שעבר הודיעו הכונסים כי הם ממליצים למכור את השליטה בחברה למשפחת בר-און תמורת 106 מיליון שקל – לאחר שבעבר המליצו למכור אותה לדוידוביץ'. בעקבות השינוי בהמלצת המכירה, נציגיו של דוידוביץ' טענו כי מהתנהלותה של משפחת בר-און "עולה ריח חריף של ניגוד עניינים, אשר נובע מכך שלבר-און יש חובות נוספים לבנקים, אשר עשויים להסביר את רצונם של הבנקים להגיע להסכם עם בר-און דווקא, ובכך אולי למנוע בירור על אודות האופן שבו בר-און הגיעו לחובות האמורים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully