העמותה תשע-שבע-שתיים, מפעילת האתרים 972+ ו"שיחה מקומית", תפצה את המנכ"לית לשעבר סאוסן ח'ליפה, אחרי שזו הגישה נגדה תביעה לבית-הדין לעבודה, כך הוסכם היום בדיון שנערך בתיק. עם זאת, ולצד הסיכום בדבר הפיצוי, הבהירו באי כוח הצדדים כי כל צד חוזר בו מטענותיו כלפי הצד האחר.

ח'ליפה טענה כי פוטרה ממשרתה בשל מניעים גזעניים ודרשה באמצעות עו"ד ג'יאת נאסר שתוחזר לעבודתה או שתפוצה ב-300 אלף שקל. בעמותה, לעומת זאת, טענו באמצעות עו"ד עמית גורביץ' כי אין כל קשר בין זהותה האתנית של ח'ליפה לבין ההחלטה לפטרה. לטענתם, היא היתה מנהלת כושלת שהסבה נזק לארגון ועל כן לא היתה ברירה אלא להעביר אותה מתפקידה.

הבוקר התקיים בבית-הדין האזורי לעבודה בתל-אביב–יפו דיון בפני השופטת עידית איצקוביץ. על-פי פרוטוקול הדיון, שני הצדדים הצהירו כי הם חוזרים בהם מטענותיהם וכי למען "פתרון הסכסוך" הם מסמיכים את בית-הדין, לפי סעיף 79 א' לחוק בתי-המשפט, לקבוע לח'ליפה פיצוי בגובה של בין 2.5 ל-7 משכורות, וזאת לפי שיקול דעתו. בנוסף, כך מובהר בפרוטוקול, ייעשה גמר חשבון לתובעת שיכלול שחרור קופות גמל, תשלום פיצויי פיטורים, פדיון חופשה ודמי הבראה.

27585-12-16

* * *

להורדת הקובץ (PDF, 81KB)