לעיתון "גלובס" כ-30 אלף מנויים משלמים, כך עולה מהצעתה של חברת ניו-מדיה לרכישת העיתון. דן סינור, מחבר הספר "סטארט-אפ ניישן" ומי שמייצג את קבוצת המשקיעים האמריקאית שהגישה הצעה לרכישת "גלובס", פותח את ההצעה שהגיש בחודש ספטמבר האחרון בנכונות החברה לשלם 15 מיליון דולר עבור העיתון, זאת בהנחה שהמידע שקיבל מהעיתון ומיועציו נכון ומדויק. בין היתר מזכיר סינור במפורש את העובדה כי כוונתו גם למידע שלפיו "לעיתון 'גלובס' כ-30 אלף מנויים משלמים, נכון למועד ההצעה".

מחיר מנוי לעיתון "גלובס" המודפס עומד באופן רשמי על 149 שקל לחודש, אם כי בימים אלה מוצע לפונים מנוי חודשי במחיר של 109 שקלים (עם התחייבות לשנה). בהנחה שמרבית המנויים לעיתון משלמים מעט יותר ממאה שקל לחודש עולה כי ההכנסות "גלובס" ממנויים עומדות על בין 3.5 ל-4 מיליון שקל בחודש, כולל מע"מ, זאת ככל שהנתונים שהציג סינור אכן מדויקים ומלאים.

נתוני התפוצה של מרבית העיתונים בישראל חסויים, וזאת בשונה מהנהוג בחלק ממדינות העולם. עם זאת, ניתן להשוות את נתוני "גלובס" לאלו של "הארץ", שם לעיתון המודפס כ-70 אלף מנויים משלמים (אף כי במקרה של "הארץ" לא ברור כמה מהם מנויים על העיתון היומי וכמה רק על גיליון סוף השבוע). לפי סקר TGI האחרון, לעיתון "גלובס" חשיפה של 4.6% בקרב הציבור היהודי ואילו ל"דה-מרקר" 5.4% ול"הארץ" 3.9% בלבד.

להורדת הקובץ (PDF, 234KB)