תוכנית מספר 70 של "קול העין", הפעם בהנחיית אורן פרסיקו ונמרוד הלברטל, נפתחת בשיחה עם העיתונאי שמואל רוזנר, שחזר שעות ספורות קודם לכן מארצות-הברית, שם סיקר מקרוב את מערכת הבחירות לנשיאות. רוזנר מסביר מדוע התקשורת טעתה בתחזיותיה כי הילרי קלינטון תנצח בבחירות לנשיאות ומה הסיכוי כי הנשיא הנבחר דונלד טראמפ יממש את איומיו כלפי התקשורת האמריקאית.

בהמשך מראיינים פרסיקו והלברטל את עיתונאי "מקור ראשון" אמנון לורד על התגובה יוצאת הדופן ששיגרה לשכת ראש הממשלה בנימין נתניהו למערכת "עובדה". לורד טוען כי הכתבה של אילנה דיין היתה חד-צדדית לחלוטין, אולם התגובה שהגיעה מלשכת נתניהו לא היתה ראויה והקראתה בידי דיין הזכירה לו משפטי ראווה. לורד משווה את הכתבה והתגובה לה ל"פיגוע דריסה שהסתיים בירי בגלגלים".

לסיום מצטרף לשידור אבי בר-אלי, כתב התשתיות של "דה-מרקר", שהתבשר לאחרונה כי יקבל את אות תנועת אומ"ץ. בר-אלי מספר על האתגרים שעומדים בפני כתבים שנאלצים להפוך נושאי כלכלה יבשים לסיפורים עיתונאיים מעניינים, ובהמשך מספר על ההשפעה הממשית שהיתה לכתיבתו שלו, ושל אחרים, על החלטות הרות גורל כמו במקרה של מונופול הגז.

* * *

"קול העין" היא תוכנית משותפת ל"העין השביעית" ולקול-הקמפוס (106FM), רדיו הסטודנטים של בית-הספר לתקשורת של המסלול האקדמי, המכללה למינהל. התוכנית משודרת בקול-הקמפוס מדי שבוע בימי חמישי בשעה 12:00, וזמינה להאזנה באתר התחנה ובאתר "העין השביעית". עורכת מוזיקלית: חן ליטבק.