העיתונאי ארי שביט התפטר מעבודתו ב"הארץ" ובערוץ 10 בעקבות התלונות הגוברות על תקיפה והטרדה מינית מצדו. לפני ימים אחדים פרסמה עיתונאית ה"ג'ואיש ג'ורנל" כי עיתונאי ישראל, שמאוחר יותר זוהה כשביט, תקף אותה מינית. הבוקר התפרסמה באתר "פורוורד" עדות נוספת, הפעם של עובדת שדולת ג'יי סטריט, לפיה שביט הטריד אותה מינית.

בהודעה ההתפטרות שלו, שחלקים ממנה פורסמו באתר "הארץ", מסר שביט כי הוא "מתבייש על הטעויות הקשות שעשיתי ביחסיי לאנשים בכלל ולנשים בפרט".

שביט בהמשך: "אני מתבייש שלא נהגתי כהלכה באשתי ובילדיי. אני מתבייש בהשלכות של המעשים שעשיתי. בימים האחרונים הבנתי שלקיתי בעיוורון במשך שנים לא הבנתי על מה מדברים כשמדברים על גברים פריווילגיים שלא רואים את הנזק שהם גורמים לאחרים. עכשיו אני מתחיל להבין. אני לוקח אחריות מוסרית מלאה על מעשיי ומסיים את עבודתי בעיתון 'הארץ' ובערוץ 10. בכוונתי להקדיש יותר זמן כדי להיות עם משפחתי שיקרה לי מכל ולעשות תיקון אישי. אני מבין שזה לא תהליך שניתן לעבור בין לילה ואני מחויב לעבור אותו באופן אמיתי. אעשה כל שביכולתי כדי שלעולם לא אצטרך להתבייש שוב במעשיי".

ברין טענה כי שביט תקף אותה מינית בעת שהגיעה לראיין אותו לפני כשנתיים. לדבריה ניסה לנשק אותה בכוח, הציע לה לעלות לחדרו במלון ולהיות פילגשו. עובדת ג'יי סטריט, שנותרה לא מזוהה, סיפרה ל"פורוורד" כי ליוותה את שביט במסע הרצאות שערך בבולטימור לפני כשנתיים וחצי. במהלך הפגישה ביניהם שביט הושיט לעברה את ידו, לחץ את ידה והחל למשמש אותה.

"הרגשתי מאוד לא נעים", אמרה האישה ל"פורוורד" וסיפרה כי הבהירה לו שחשבה שהפגישה ביניהם תהיה מקצועית בלבד, אולם שביט הציע לה לצאת לשתות. היא הוסיפה כי הוא המשיך להציק לה טלפונית ולהציע לה להיפגש וכי פחדה לבלות איתו ביחידות עד כדי כך שעמית שלה התנדב לשהות איתה בנסיעה משותפת עם שביט.