נפתח בחידה: איזה כלי תקשורת מסר, בתגובה לפנייה שחשפה כי התנהג ברשלנות: "מדובר בטעות של חוסר תשומת לב והערנו לאחראים על כך":

1. מגזין האופנה "קול הריצ'רץ'" אחרי שפרסם כי השמלה של דנה אינטרנשיונל עוצבה על ידי כריסטיאן דיור ולא על ידי ז'אן פול גוטייה.

2. מדור הרכילות הפוליטית "מהנעשה במזנון הכנסת" אחרי שפרסם כי שר הבטחון אכל בארוחת הבוקר שלו מאפינ'ס ולא בייגלה עם גבינה צפתית.

3. המדור הכלכלי של עיתון "חדשות סינבד" אחרי שפרסם כי שרי אריסון שילמה 20 מיליון דולר עבור היאכטה ולא כפי שפורסם אתמול.

4. ערוץ 10, אחרי שחשף במהדורת החדשות המרכזית מיום ראשון השבוע, את השם ומספר הטלפון של המתלוננת פגועת הנפש בפרשת האונס הקבוצתי בירושלים.

התשובה הנכונה אותה יש לסמן בעיגול היא 4 כמובן, וכפי שפורסם היום באתר nrg: "...בקטע ששודר ביום ראשון האחרון במהדורת החדשות של הערוץ, הוצג מסרון ששלחה, לכאורה, הצעירה לחשוד המרכזי בפרשה, שבמסגרתה נעצרו 13 חשודים. המתלוננת חתמה, לכאורה, בשמה על אותו מסרון בוטה ובסיומו הופיע מספר הטלפון שממנו נשלח. בערוץ הקרינו את אותו SMS אולם שכחו לטשטש את השם ואת המספר. בהמשך גם הועברו התמונות לאתר האינטרנט של הערוץ, נענע 10, אולם עם התברר הטעות, הוסרו ממנו".

את התגובה של ערוץ 10 הבאנו כאן בראש הדף. מעניין לנחש מה היתה תגובת הערוץ אילו היה חושף בטעות פרט סמוי מחקירת ראש הממשלה, או אולי פרט אינטימי הקשור לבעל הון כזה או אחר. האם האחראים היו נשארים אנונימיים? והאם האחריות היתה נעצרת בעובד הזוטר שמיקם את התמונה או אולי בעורך המהדורה, שאמור היה לשים לב לטעות כזו? מכיוון שהטעות הרשלנית של ערוץ 10 פגעה הפעם במי שאינו יכול לשכור את שירותיהם של עורכי דין מדופלמים (או לפחות איזה יועץ תקשורת) – כנראה שלא נדע את התשובה. אחרי הכל, מה בסך הכל קרה, רק קצת חוסר תשומת לב. אלא שחוסר תשומת לב הוא מה שקורה כשדורכים בטעות על מזכרת שהשאיר כלב על המדרכה. לא על בני אדם.