אתר "וואלה" העלה לרשת סרטון פורנוגרפי שבו נראים שני צעירים מקיימים יחסי מין. הידיעה, שפורסמה במדור הטכנולוגיה תחת הכותרת "רץ ברשת: שידר סקס עם חברתו לייב בפייסבוק – ותייג את אביה", מבוססת על דיווחים שפורסמו לפני ימים אחדים בצהובוני רשת מרחבי העולם וכוללת קטע באורך 23 שניות מתוך סרטון המין. איברי מינם של המצולמים טושטשו.

הכתב החתום על המלל הנלווה, אילן גלר, הסביר לגולשים כי בסרטון ניתן לצפות ב"אקט מיני בין שני צעירים שיכורים, ששכבו בבית הנופש של המשפחה למרות שהוריה של הנערה אסרו עליה במפורש לעשות זאת". אף שהכתב סבור כי המצולמים הם נער ונערה, ב"וואלה" נמנעו מלטשטש את פרצופיהם, וזאת בניגוד לכמה מהאתרים הזרים שפרסמו את התמונות.

מנכ"ל "וואלה" אילן ישועה, בראיון מלפני שנים אחדות, הצדיק פרסום של פורנוגרפיה רכה באתר ואמר כי מדובר בפרסומים בעלי ערך ("כתבות ציצי זה לא תת-רמה"). עורך "וואלה" אבי אלקלעי, בשיחה עם "העין השביעית", חוזר היום על הטענה הזאת ומצדיק את פרסום הסרטון.

לדברי אלקלעי, "'וואלה' מדווח על תופעה חדשה ועל פיצ'ר חדש שלא מאפשר מחיקה בזמן שצריך אלא רק כעבור שעות, בגלל השידור החי. אגב, יש כאן סיפור – זוג עושה דבר כזה ומתייג את האבא, וזה סיפור. אנחנו לא 'וושינגטון פוסט'".