התוכנית ה-49 במספר של "קול העין", תוכנית הרדיו השבועית של "העין השביעית" וקול-הקמפוס, נפתחת בשיחה לרגל יום השנה ה-18 לחקיקת חוק חופש המידע הישראלי – שעבר בכנסת ב-19 במאי 1998. המנחים, איתמר ב"ז ונמרוד הלברטל, משוחחים עם שני עורכי-דין המתמחים בסוגיה: רחלי אדרי, מנהלת הקליניקה לחופש המידע במרכז הבינתחומי הרצליה, ואלעד מן, היועץ המשפטי של עמותת "הצלחה" ויו"ר עמותת "העין השביעית".

הראיון הבא עוסק במקלטי מס, בעקבות גילוי של "העין השביעית" בנוגע למבנה הבעלות החריג ומעורר העניין של ערוץ 20, "ערוץ המורשת": הערוץ, מתברר, נשלט על-ידי תאגיד שנרשם באיי הבתולה הבריטיים, באופן המקשה לגלות פרטים בסיסיים על החברה. על כס המרואיין: בכיר בחברת ראיית חשבון גדולה היושב בהודו ומצייץ בטוויטר תחת הכינוי רו"ח, מין הון.

התוכנית נחתמת בשיחה עם שרית אוקון, דוקטורנטית במחלקה לתקשורת באוניברסיטת בן-גוריון, שחקרה את התנהלותם המקוונת של משתתפי הפורום המרכזי באתר "בחדרי חרדים". אוקון ניתחה כ-3,000 שרשורים, ואת הממצאים פרסמה לאחרונה ב"כתב-העת לחקר החברה החרדית".

"קול העין" היא תוכנית משותפת ל"העין השביעית" ולקול-הקמפוס (106FM), רדיו הסטודנטים של בית-הספר לתקשורת של המסלול האקדמי, המכללה למינהל. את התוכנית מפיקה רתם שרעבי, סטודנטית בבית-הספר לתקשורת של המסלול האקדמי. התוכנית משודרת בקול-הקמפוס 106FM מדי שבוע בימי חמישי בשעה 12:00, וזמינה להאזנה באתר התחנה ובאתר "העין השביעית".