התוכנית ה-41 של "קול העין", הפעם בהנחיית אורן פרסיקו ונמרוד הלברטל, נפתחת בראיון עם אודי קלינסקי, יוצר סדרת התעודה "הגל"צניקים". קלינסקי מספר כיצד השיג גישה כמעט בלתי מוגבלת לנעשה בתחנה, מה התחייב מראש לא לכלול בסדרה ומדוע, ולאיזה כיוון מנווטת התחנה את עיתונאיה.

בהמשך התוכנית מספר דותן מלאך, עיתונאי "מקור ראשון", על תחקיר שערך בנושא חברות האופציות הבינאריות בישראל. מלאך מתאר את ממצאיו המטרידים, ומסביר מדוע מצא לנכון במהלך התחקיר להתחזות שלוש פעמים למי שמחפש עבודה באחת החברות האלה, ומה גילה במפגש הבלתי אמצעי שלא יכול היה למצוא בשיחה עם מקורות.

עו"ד אבנר פינצ'וק, מנהל היחידה לזכויות אזרחיות ופוליטיות וראש תחום פרטיות ומידע באגודה לזכויות האזרח, מתאר כיצד ניסתה משטרת ישראל לדרוש ממארגני הפגנות ליטול אחריות פלילית על כל מה שמתרחש במהלך ההפגנה ואף לאחר סיומה. פינצ'וק מספר כי עתירה שהוגשה נגד המדיניות החדשה הובילה לכך שהמשטרה חזרה בה באופן פורמלי, אך באופן מעשי החשש מפני התנכלות למארגני הפגנות נותר בעינו.

לסיום מגלה הבלוגר עידו קינן מה חשפו אנשי יחסי-הציבור של וייז בהודעה שמסרו ל"הארץ" בתגובה לדיווח על התקרית שבה נקלעו שני חיילי צה"ל למחנה הפליטים קלנדיה. קינן מסביר, על סמך הודעת וייז עצמה, אילו נתונים חברת הניווט אוספת על המשתמשים, וטוען כי החברה מעלה באמון משתמשיה.

"קול העין" היא תוכנית משותפת ל"העין השביעית" ולקול-הקמפוס (106FM), רדיו הסטודנטים של בית-הספר לתקשורת של המסלול האקדמי, המכללה למינהל. את התוכנית מפיקה רתם שרעבי, סטודנטית בבית-הספר לתקשורת של המסלול האקדמי. התוכנית משודרת בקול-הקמפוס 106FM מדי שבוע בימי חמישי בשעה 12:00, וזמינה להאזנה באתר התחנה ובאתר "העין השביעית".