התוכנית ה-36 של "קול העין", הפעם בהנחיית נמרוד הלברטל ואורן פרסיקו, נפתחת בשיחה עם נתי טוקר, כתב המדיה של "דה-מרקר", שחשף השבוע את דו"ח הביניים של ועדת פילבר. טוקר מסביר מה הן עיקרי המסקנות של הוועדה שנועדה לארגן מחדש את אסדרת שוק הטלוויזיה בישראל, ואילו לחצים עלולים לצוץ מצד המתנגדים ליוזמות של הוועדה.

בהמשך התוכנית עולה לשידור אייל גיל, עורך מדור הספורט של "הארץ", כדי לשוחח על הסיקור הנרחב שניתן בתקשורת הישראלית לפיטוריו של המאמן דייוויד בלאט מקבוצת הכדורסל של קליבלנד בליגת ה-NBA. גיל טוען כי לא רק התקשורת הישראלית פרובינציאלית, אך מודה שקרוב לוודאי כי אוהדים ממדינות אחרות לא היו טורחים להותיר גידופים בעמוד האינסטגרם של כוכב הקבוצה לברון ג'יימס לו מאמן ממדינתם היה מפוטר באמצע העונה.

לסיום מדבר העיתונאי והבלוגר איתי זיו על הסרט החדש "ספוטלייט", שבמרכזו קבוצת תחקירנים מה"בוסטון גלוב". זיו עומד על התובנות שניתן לחלץ מהסרט על עבודתו ומעמדו של העיתונאי בבוסטון של תחילת שנות ה-2000 ומנסה להעריך מה סיכוייו של הסרט לזכות באוסקר.

"קול העין" היא תוכנית משותפת ל"העין השביעית" ולקול-הקמפוס (106FM), רדיו הסטודנטים של בית-הספר לתקשורת של המסלול האקדמי, המכללה למינהל. את התוכנית מפיקה רתם שרעבי, סטודנטית בבית-הספר לתקשורת של המסלול האקדמי. התוכנית משודרת בקול-הקמפוס 106FM מדי שבוע בימי חמישי בשעה 12:00, וזמינה להאזנה באתר התחנה ובאתר "העין השביעית".