חברת החדשות של ערוץ 2 ושתי הזכייניות המפעילות אותה תגדלנה את הפיצוי שיעבירו לידיו של ניסים גיל אבוטבול, בנו של העבריין צ'רלי אבוטבול, כך פסק לפני כשבועיים בית המשפט המחוזי מרכז-לוד.

לפני שנים אחדות פרסמו כלי התקשורת את תמונתו של ניסים גיל אבוטבול תוך שהם מזהים אותו בטעות כאחיו אביב אבוטבול, שהורשע בפלילים. אבוטבול דרש, באמצעות עורכי-הדין אברהם לוי וחנה לוי, פיצוי מצד כמה כלי תקשורת בטענה כי הוציאו את דיבתו.

בתחילת השנה פסק השופט מיכאל קרשן, מבית-משפט השלום בכפר-סבא, כי עיתון "ידיעות אחרונות" יפצה אותו ב-10,000 שקל, וכי סכום זהה ישולם לו על ידי וחברת החדשות של ערוץ 2 ושתי הזכייניות המפעילות אותה.

אבוטבול לא הסתפק בכך והגיש לבית המשפט המחוזי ערעור בדרישה לקבל כ-70 אלף שקל מ"ידיעות אחרונות" וסכום דומה מחברת החדשות של ערוץ 2 ושתי מפעילותיה. "ידיעות אחרונות" וחברת החדשות של ערוץ 2 התנגדו, כמובן. בנוסף, חברת "ידיעות אחרונות" הגישה באמצעות עו"ד ירון חנין ערעור שכנגד בדרישה לבטל את החיוב שהוטל עליה בבית-משפט השלום.

לפני כשבועיים נפגשו הצדדים לדיון בפני השופטים ורדה פלאוט, יחזקאל קינר והלית סילש. בסיומו של הדיון קיבלו אבוטבול ו"ידיעות אחרונות" את הצעת בית המשפט לביטול הערעורים ההדדיים ביניהם, ואי-תשלום מעבר לפסיקת השלום. אבוטבול וחברת החדשות של ערוץ 2, על הזכייניות המפעילות אותה, קיבלו את הצעת בית המשפט כי הוא יקבע, בלא נימוקים, תוספת שתושלם לאבוטבול בסכום של בין 8,000 ל-25,000 שקל.

עוד באותו היום פסק בית-המשפט כי חברת החדשות של ערוץ 2, יחד עם קשת ורשת, תפצנה את אבוטבול בסכום נוסף של 18 אלף שקל.

38924-03-15