קבוצת אינטלקט הפקה והפצה לאור תפצה בעשרות אלפי שקלים אשה שנפלה בעת שצעדה ליד עמדת חלוקה של "ישראל היום", כך סוכם בהסכם פשרה שהוגש לבית-משפט השלום בהרצליה.

בינואר 2008, חודשים אחדים לאחר שעיתון "ישראל היום" החל לצאת לאור, מעדה ורד דויד ברחוב ברמת-גן ונפלה, לטענתה לאחר שנתקלה בחֶבֶק פלסטיק המשמש לאריזת גליונות "ישראל היום". בשל הנפילה נחבלה דויד, שברה כמה ממפרקיה, אושפזה ובהמשך נזקקה לטיפול וסיוע על בסיס קבוע. בשל כך תבעה, באמצעות עו"ד יאיר וולף, את חברת עיתון ישראל היום בע"מ. דויד טענה לנזק מצטבר של למעלה מ-800 אלף שקל.

העיתון, באמצעות עו"ד עמיחי טרוזמן, הכחיש את טענות התובעת מכל וכל ובמקביל הגיש הודעת צד ג' נגד חברת אינטלקט, המפיצה את גליונותיו. גם חברת אינטלקט, באמצעות עו"ד אמיר סילש, הכחישה כל אחריות לנפילת התובעת.

אחרי דיון מוקדם בבית-המשפט הגישו הצדדים הסכם פשרה, ולפיו חברת ההפצה תשלם לדויד 80 אלף שקל, ובכך התביעה תיסגר. זהו המקרה השני שידוע עליו בחודשים האחרונים, אחרי שמוקדם יותר השנה דווח באתר זה על פשרה דומה, שבמסגרתה שילמה חברת ההפצה 67 אלף שקל לאשה אחרת שמעדה ליד עמדת חלוקת עיתון "ישראל היום" וטענה כי האחריות מוטלת על מחלקי העיתון.

7902-01-13