תוכנית מס' 25 של "קול העין", הפעם בהנחיית נמרוד הלברטל ואורן פרסיקו, נפתחת בשיחה עם העיתונאי רותם אברוצקי, יו"ר אגודת העיתונאים בתל-אביב, לקראת כנס אילת לעיתונות שתערוך האגודה בשבוע הבא. אברוצקי מבטל את קביעת בית-הדין הארצי לעבודה כאילו האגודה שיתפה פעולה עם הנהלת "ידיעות אחרונות" במטרה למנוע את התאגדות העיתונאים שם, מתאר כיצד האגודה מסייעת לעיתונאים שלא באמצעות הקמת ועדי עובדים, ומתייחס להתבטאות מעוררת מחלוקת של מנכ"ל האגודה יוסי בר-מוחא.

בהמשך התוכנית מספרת פרופ' תמר הרמן מהמכון הישראלי לדמוקרטיה על הממצאים הנוגעים לתקשורת שעולים ממדד הדמוקרטיה, שפורסם השבוע. פרופ' הרמן מסבירה מדוע האמון בתקשורת כל-כך נמוך, ומה אפשר ללמוד מכך על תפיסת הציבור את ההטיה הפוליטית בתקשורת.

העיתונאי, הסופר והמשפטן מרזוק אלחלבי מתאר את הפגמים שנופלים לדעתו בסיקור גל האלימות האחרון, הן בתקשורת בעברית והן בתקשורת הערבית. לסיום מתאר יונתן וקסמן, קריקטוריסט "כלכליסט", את שגרת יומו, ומספר על התגובה של הממונה לשעבר על ההגבלים העסקיים, דייוויד גילה, לקריקטורה שלא מצאה חן בעיניו.

"קול העין" היא תוכנית משותפת ל"העין השביעית" ולקול-הקמפוס (106FM), רדיו הסטודנטים של בית-הספר לתקשורת של המסלול האקדמי, המכללה למינהל. את התוכנית מפיקה רתם שרעבי, סטודנטית בבית-הספר לתקשורת של המסלול האקדמי, המכללה למינהל. התוכנית משודרת בקול-הקמפוס 106FM מדי שבוע בימי חמישי בשעה 12:00, וזמינה להאזנה באתר התחנה ובאתר "העין השביעית".

התוכנית ה-24 במספר של "קול העין", ששודרה בשבוע שעבר, לא הוקלטה בשל תקלה טכנית.