התוכנית ה-20 במספר של "קול העין", הפעם בהנחיית איתמר ב"ז ונמרוד הלברטל, נפתחת בשיחה עם ד"ר תהילה שוורץ-אלטשולר, חוקרת בכירה במכון הישראלי לדמוקרטיה. על הפרק: הקמתה של ועדה בראשות מנכ"ל משרד התקשורת, שלמה פילבר, שתפקידה לשנות את האופן שבו המדינה מפקחת על השידורים – והחשש שמא מדובר בכלי שבאמצעותו מעוניין ראש הממשלה ושר התקשורת בנימין נתניהו להחליש את התקשורת ולשלוט בה.

בהמשך משוחחים הלברטל וב"ז עם גור מגידו, כתב "גלובס", על חשיפה שלו מהשבוע שעבר. מגידו פירסם תוכנית של קמפיין הכפשה חריף שנהגתה במשרד יחסי-הציבור של מוטי מורל, שנועדה לרסק את תדמיתם וחייהם של גבר ואשה שהיו חברים בקבוצה דתית ובחרו לצאת ממנה. במהלך הראיון מפרסמים המנחים לראשונה ציטוטים מתוך מסמך אסטרטגי שהגיע לידי מגידו.

לאחר מכן עולה לשידור בר חפץ, חקלאי מקיבוץ נירים שבנגב הצפון-מערבי, לשיחה על האופן החלקי שבו מסקרת העיתונות את תחום החקלאות אגב משבר מחירי הירקות המפרנס כותרות רבות בשבועות האחרונים. את התוכנית חותמת הפינה האלטרנטיבית: שיחה עם אבי פיטשון, מבקר מוזיקה ב"הארץ", שמסביר מה עומד מאחורי גישתו יוצאת הדופן להליך הכתיבה.

"קול העין" היא תוכנית משותפת ל"העין השביעית" ולקול-הקמפוס (106FM), רדיו הסטודנטים של בית-הספר לתקשורת של המסלול האקדמי, המכללה למינהל. את התוכנית מפיקה רתם שרעבי, סטודנטית בבית-הספר לתקשורת של המסלול האקדמי, המכללה למינהל.

התוכנית משודרת בקול-הקמפוס 106FM מדי שבוע בימי חמישי בשעה 12:00, וזמינה להאזנה באתר התחנה ובאתר "העין השביעית".