תוכנית מס' 13 של "קול העין", מגזין הרדיו של "העין השביעית" וקול-הקמפוס, נפתחת בשיחה עם רותם שטרקמן, סגן עורך "דה-מרקר", שמגלה כי בעוד שמשרד הביטחון וצה"ל ערכו תדרוכים אינטנסיביים עם הכתבים הצבאיים לקראת דו"ח לוקר, ועדת לוקר עצמה ומשרד האוצר שיזם אותה לא קיימו כל עבודת הכנה לפרסום המלצות הדו"ח. "אני מאוכזב מאוד ממשרד האוצר", אומר שטרקמן.

תומר אביטל, עיתונאי עצמאי המסקר את הכנסת, מספר כיצד קרה שבדוברות הכנסת שללו ממנו את אישור הכניסה למשכן, ומתאר לאיזה שינוי יש לשאוף כדי שלא רק המקרה שלו יבוא על פתרונו, אלא של כל העיתונאים העצמאיים המסקרים את הכנסת. "צריך להיות כאן מאבק עקרוני", אומר אביטל. "כי כשאין קריטריונים יש מקורביזם".

בהמשך התוכנית מתאר לי-אור אברבך, כתב התקשורת של "גלובס", את ההתפתחויות האחרונות ברשות השידור, על רקע שאיפתו של ראש הממשלה ושר התקשורת בנימין נתניהו לתקן את החוק שנחקק רק לפני שנה.

מיכל שילאור, מנהלת ויוזמת אתר "0202", מתארת את עבודת האתר, שמתרגם לעברית ומפיץ באופן קבוע ידיעות על מזרח ירושלים שמקורן בעיתונות הפלסטינית.

את התוכנית הגישו אורן פרסיקו ואביעד טובי.

"קול העין" היא תוכנית משותפת ל"העין השביעית" ולקול-הקמפוס (106FM), רדיו הסטודנטים של בית-הספר לתקשורת של המסלול האקדמי, המכללה למינהל. את התוכנית מפיקה רתם שרעבי, סטודנטית בבית-הספר לתקשורת של המסלול האקדמי, המכללה למינהל.

התוכנית משודרת בקול-הקמפוס 106FM מדי שבוע בימי שלישי בשעה 12:00, וזמינה להאזנה באתר התחנה ובאתר "העין השביעית".