תוכנית מס' 12 ל"קול העין", מגזין הרדיו של "העין השביעית" וקול-הקמפוס, הפעם בהנחיית איתמר ב"ז ואביעד טובי. התוכנית, ששודרה אתמול (21.7.15), נפתחה בראיון עם שמואל מאיר, בעל הבלוג "שיח אסטרטגי" באתר "הארץ", על הגרעין האיראני ועל הספינים וההטעיות שבאמצעותם השלטון והתקשורת מתווכים את הסוגיה לציבור הישראלי.

אחריו עלה לשידור עו"ד גלעד ברנע לשיחה על הטיפול התקשורתי במונופול הגז. עו"ד ברנע, המנהל תביעה ייצוגית נגד המונופול, דיבר בין היתר על ההתעלמות התקשורתית מדליפת מזהמים במתקן של חברת נובל-אנרג'י בקולורדו ‒ ועל מקרי התעלמות דומים שלדבריו אירעו לאחרונה.

בהמשך התוכנית שוחח טובי עם ד"ר הילה לוינשטיין-ברקאי מהחוג לתקשורת באוניברסיטת אריאל. לוינשטיין-ברקאי חולקת עם המאזינים את ממצאיו של מחקר השוואתי שערכה, שבדק את היחס של התקשורת בישראל ובאירלנד למנהיגים של ארגוני אויב.

לסיום, בפינת כלי התקשורת האלטרנטיבי, משוחחים המנחים עם גילי לוי מתחנת הרדיו האינטרנטית רעש-Hour ‒ אחת משלוש תחנות הרדיו העצמאיות הפועלות כיום בירושלים.

"קול העין" היא תוכנית משותפת ל"העין השביעית" ולקול-הקמפוס (106FM), רדיו הסטודנטים של בית-הספר לתקשורת של המסלול האקדמי, המכללה למינהל. את התוכנית מפיקה רתם שרעבי, סטודנטית בבית-הספר לתקשורת של המסלול האקדמי, המכללה למינהל.

התוכנית משודרת בקול-הקמפוס 106FM מדי שבוע בימי שלישי בשעה 12:00, וזמינה להאזנה באתר התחנה ובאתר "העין השביעית".