אתר ynet מבית "ידיעות אחרונות" היה אתר החדשות היחיד שלא דיווח אמש (4.7.15) על ההפגנות נגד מתווה הגז בחלק העליון של דף הבית שלו. עורכיהם של האתרים האחרים מצאו לנכון לדווח על אירועי המחאה ביתר הבלטה.

כמו בשבוע שעבר, גם במוצאי השבת האחרונה נערכה הפגנה בתל-אביב נגד מתווה הגז, כשהפעם נלוות לה כמה הפגנות קטנות יותר במוקדים אחרים. כמו בשבוע שעבר, גם אתמול העניק אתר "הארץ" סיקור בולט להפגנה. הכותרת הראשית של האתר הוקדשה כבר בשעה 20:15 למאמר מאת העיתונאי גיא רולניק, שהוקדש לביקורת על מתווה הגז. כעבור שעתיים, בשעה 22:15, הוחלפה הכותרת הראשית בדיווח על ההפגנה בתל-אביב, שסוקרה על-ידי חמישה כתבים. דיווח זה נותר בכותרת הראשית של האתר עד לשעות הבוקר.

גם אתר nana10 הבליט אמש את סוגיית הגז. הכותרת הראשית באתר זה הוקדשה החל מהשעה 20:15 לענייני הגז. תחילה הפנתה הכותרת הראשית לדיווח על התבטאויות שונות מפי יו"ר דלק וח"כ שלי יחימוביץ'; בשעה 22:00 הוחלפה הכותרת הראשית בדיווח על ההפגנה, שנותר במשבצת זו עד שעות הבוקר.

באתר "וואלה" פירסמו כבר בשעה 19:00 ידיעה לקראת ההפגנות במעלה דף הבית, במשבצת השנייה בחשיבותה באתר. בשעה 20:45 הוסרה הידיעה ממיקום זה והדיווח על ההפגנה ירד לאזור נמוך יותר בדף הבית, אולם כשעה וחצי מאוחר יותר, ב-22:15, שב הדיווח על הגז אל מעלה דף הבית. ב-23:45 הפך הדיווח מההפגנה לכותרת הראשית באתר, והתנוסס במשבצת זו עד הבוקר.

הכותרת הראשית בדף הבית של "וואלה", 4.7.15

הכותרת הראשית בדף הבית של "וואלה", 4.7.15

באתר "מעריב" פירסמו ידיעה על ההפגנות בשעה 21:30, סמוך לכותרת הראשית. הדיווח נותר במיקום זה עד לשעות הבוקר. באתר mako, המופעל על-ידי זכיינית ערוץ 2 קשת, שכמה ממניותיה שייכות למשפחת תשובה, פירסמו בשעה 20:00 ידיעה על ההפגנות הצפויות במשבצת הקרובה לכותרת הראשית. הדיווח עודכן ונותר במיקום זה עד לשעה 23:30.

שני אתרי החדשות שבבעלות שלדון אדלסון, nrg ו"ישראל היום", סיקרו את ההפגנה נגד מתווה הגז בהצנעה ביחס לאתרים אחרים, אך בהבלטה ביחס להחלטתם להצניעה בשבוע שעבר.

באתר nrg, שבשבוע שעבר דיווח על ההפגנה במעלה דף הבית למשך שעה אחת בלבד, הרחיבו את פרק הזמן שבו הופנתה תשומת הלב להפגנה. בשעה 22:30 פורסמה באתר זה ידיעה על ההפגנה בחלקו העליון של דף הבית, במשבצת האחרונה המוקדשת לכותרות שליד הראשית. הדיווח נותר שם עד חצות הלילה. באתר "ישראל היום", שם חיכו בשבוע שעבר עד אמצע הלילה כדי לפרסם דיווח על ההפגנה, פירסמו הפעם ידיעה על המחאה כבר בשעה 21:15, צמוד לכותרת הראשית.

"מאות מפגינים". אתר ynet, החלק העליון של דף הבית, 4.7.15 (לחצו להגדלה)

"מאות מפגינים". אתר ynet, החלק העליון של דף הבית, 4.7.15 (לחצו להגדלה)

באתר ynet, לעומת זאת, לא שינו את הגישה מהשבוע שעבר. בשעה 20:45 פורסם דיווח על ההפגנה במורד דף הבית, ושם נותר במשך כל השעות שלאחר מכן. הכותרת הראשית של האתר, כמו גם כל הכותרות החדשותיות הצמודות לה, נותרו נקיות מדיווחים על ההפגנה נגד מתווה הגז. בניגוד לדיווחים בכלי תקשורת אחרים, שבהם נכתב כי בהפגנות השתתפו אלפי בני-אדם, ב-ynet הובלטה הטענה כי מספר המשתתפים היה "מאות".

בין הידיעות שכן נמצא להן מקום במעלה דף הבית של ynet בזמן שהדיווח על מחאת הגז נדחק מטה: ידיעה על טייסים ארגנטינים שנענשו משום שנתנו לכוכבת "פלייבוי" להיכנס לתא הטייס; ידיעה על חידושים ברכבי חברת שברולט; וידיעה על כך שאחרי שמונה זכיות רצופות, אלוף ארצות-הברית באכילת נקניקיות איבד את תוארו.