"קול העין", מגזין הרדיו של קול-הקמפוס ו"העין השביעית", בתוכנית השמינית במספר, והפעם בהנחיית נמרוד הלברטל ואורן פרסיקו. התוכנית משודרת בקול-הקמפוס 106FM מדי שבוע בימי שלישי, ב-12:00, וזמינה להאזנה באתר התחנה ובאתר "העין השביעית".

השנה סיקרה התקשורת הישראלית את סדרת הגמר ב-NBA כאילו גורל המדינה מונח על הכף, רק משום שהמאמן של אחת הקבוצות היה הישראלי דייוויד בלאט, לשעבר מאמן מכבי תל-אביב. אסף מרציאנו, החוקר את הקשר בין ספורט ללאומיות ובודק במחקרו כיצד הפכה מכבי תל-אביב ל"קבוצה של המדינה", מספר על כך ומסביר מה מפסידים צרכני תקשורת שמקבלים סיקור כל-כך מוטה.

ביום חמישי הקרוב ישתתף בני דאון, מייסד הסדנה לידע ציבורי, בכנס השנתי של עמותת אשנב, שיוקדש כולו להתנתקות מהרשת. בשיחה עימו מתאר דאון כיצד חי אדם שחייו ועבודתו במחשבים בלי סמרטפון, ומדוע החיים המנותקים איכותיים יותר.

לוק בייקר עומד בראש התאחדות העיתונאים הזרים בישראל ובראש המשרד של סוכנות הידיעות רויטרס בישראל, הגדה ורצועת עזה. בשבוע החולף הביעה ההתאחדות את מחאתה בעקבות סרטון שהפיץ משרד החוץ ובו הוצגו כתבים זרים כאידיוטים שימושיים במיוחד עבור חמאס. בייקר מדבר על הסכנות שעומדות בפני עיתונאים זרים בישראל ובשטחים, מצד כוחות צה"ל וכוחות הביטחון הפלסטיניים כאחד, ומעלה תמיהה בנוגע לפער בין מומחיותם של דיפלומטים ישראלים מקצוענים שהוא פוגש ביום-יום לבין פעולות חובבניות ומזיקות כמו פרסום סרטון הלועג לכתבים הזרים.

לסיום מתאר בועז גולן, עורך ומייסד אתר חדשות "0404", מה אפשר למצוא באתר שלו ונעדר מכלי התקשורת של הזרם המרכזי.

"קול העין" היא תוכנית משותפת ל"העין השביעית" ולקול-הקמפוס (106FM), רדיו הסטודנטים של בית-הספר לתקשורת של המסלול אקדמי, המכללה למינהל. את התוכנית מפיקה רתם שרעבי, סטודנטית בבית-הספר לתקשורת של המסלול האקדמי, המכללה למינהל.