"חשבתי שלא תהיה גם את הפעם הזו אחרי הפעם הקודמת עם 'כל אנשי הקמפיין' ב-2006", אומרת ענת גורן על "הרצוג", הסרט שיצרה עבור התוכנית "המקור" בערוץ 10. לדבריה, ראובן אדלר, מי שהוביל את הקמפיין אז והיום, הפיק רווח תדמיתי מהסרט ב-2006, אף שאנשי השיווק והפרסום הוצגו בו ללא כחל ושרק. "אל תשכח שבוז'י חשב שהוא עומד לנצח", היא מזכירה עוד, ומגלה כי הרצוג היה מי שהסכים לצילומים מאחורי הקלעים של הקמפיין, ולא אנשי המקצוע שהובילו אותו. גורן שוחחה עם אורן פרסיקו ואביעד טובי בתוכנית הרדיו "קול העין" בתחנת קול-הקמפוס.

"הסרט נעשה בהגינות מקסימלית מבחינתי", אומרת גורן, והיה נערך באותה צורה גם אם המחנה-הציוני היה נוחל ניצחון, רק הפרשנות היתה אחרת: "אי-אפשר להמציא את הזקן בבית-שאן שלא מכיר את הרצוג". מה שצולם והיה מעניין הופיע בסרט, ומה שלא, "לא נכנס", היא מוסיפה. "התבאסתי מזה שבסופו של דבר הרצוג יצא לא בסדר בכך שהוא מאפשר פתיחות ודווקא נתניהו, שכל-כך שומר את הקלפים קרוב לחזה וכל-כך חרד לתדמית, דווקא הוא יוצא גדול. אז באופן אישי ומקצועי זה מייאש אותי שכך זה מצטייר".

עוד מגיבה גורן לסקנדל הקטן שעוררה הופעתו של ספי רכלבסקי בסרט, שבעקבותיה השעו אותו מכתיבה ב"הארץ" בטענה שלא סיפק גילוי נאות על מעורבותו בקמפיין המפלגתי. "ספי הוא מין בנאדם כזה שמאוד מקושר לאנשים", היא אומרת, "הוא פשוט מגיע ותורם מנסיונו". לסיכום, כשהיא מתבקשת לחלוק מנסיונה עם עיתונאים צעירים המעוניינים לעסוק בעבודת תחקיר עיתונאית, משיבה גורן: "אני קרצייה במהותי, שיכללתי את היכולות האלה. צריך להתעקש".