ידיעה על אודות רעיית ראש הממשלה, הגברת שרה נתניהו, נמחקה מאתר "וואלה". מוקדם יותר היום התפרסמה ידיעה של הכתבת גלי גינת, המסכמת תצהיר מטעם עובד לשעבר במעון ראש הממשלה, שהוגש לבית-המשפט במסגרת תביעה נגד בני הזוג נתניהו.

ההפניה לידיעה על שרה נתניהו בדף הבית של "וואלה"

ההפניה לידיעה על שרה נתניהו בדף הבית של "וואלה"

הידיעה הופיעה תחת הכותרת "העדויות נחשפות: 'גברת נתניהו צעקה והשפילה את העובדים'", וכללה תמצות של הטענות מהתצהיר, בדומה לידיעות שפורסמו באתרי חדשות אחרים.

זמן קצר לאחר הפרסום אף הופיעה הפניה לידיעה בעמוד הבית של "וואלה", אם כי לא בכותרת הראשית. "שרה תפסה את המפה בזעם והשליכה הכלים", נכתב בהפניה לידיעה, שהופיעה בדף הבית בשעה 12:30. ב-12:45 לא היה זכר לידיעה בדף הבית, ומי שגולש כעת אל העמוד שבו הופיעה הידיעה המלאה מקבל הודעת שגיאה.

זו אינה הפעם הראשונה שאתר "וואלה" מסיר ידיעה שאינה מחמיאה לרעיית ראש הממשלה. לפני כשנה דיווח אביב הורביץ באתר mako על מקרה אחר שבו ידיעה על נתניהו פורסמה באתר וכעבור זמן קצר נעלמה. אז הוסבר הדבר ב"שיקולי עריכה".

מחיקת ידיעות באתר "וואלה" הולכת ומסתמנת כתופעה גוברת. רק לפני כשבועיים נמחק מאתר "וואלה" טור ביקורת על האלבום האחרון של הזמר אייל גולן, שבו הוזכרו חשדות שנחקרו נגדו (ושבסופו של דבר לא התגבשו לכתב אישום). מנכ"ל "וואלה", אילן ישועה, אמר בעבר בראיון שהעניק לאתר זה כי הוא רואה את עצמו כבעל סמכות להתערב בענייני תוכן לפי שיקול דעתו.

מאתר "וואלה" טרם נמסרה תגובה.