אתר "וואלה" מחק טור ביקורת על השיר החדש של אייל גולן. הטור, מאת רועי בהריר-פרל, פורסם לפני כיממה תחת הכותרת "מה משרת השיר החדש של אייל גולן?", אך מי שיגלוש כעת לעמוד שבו הופיע הטור ייתקל בהודעת שגיאה.

בהריר-פרל העניק ל"כשתגדל", שירו החדש של גולן, שלושה כוכבים, אולם לא הסתפק במתן הערכה לאיכויות המוזיקליות של השיר והרחיב גם ביחס לדעתו על חלקו של השיר בחילוץ הזמר מהמשבר התדמיתי שאליו נקלע מאז נחשד בקיום יחסי מין עם קטינות (התיק נסגר בשל מחסור בראיות). בהריר-פרל תיאר בטורו תסריט עתידי בדיוני, שיתרחש לכאורה כשבנו של גולן, שלו מוקדש השיר, יגיע לגיל בר-מצווה:

[...] ואז, בשיא המסיבה, באמצע הביצוע המשותף של אבא ושלומי שבת ל'כשתגדל', ייגש אליו איזה דוד ויספר לו מה אבא עשה פעם, קצת לפני שהוא נולד וקיבל את השיר הזה במתנה. יאן, ספקן מטבעו, ודאי ישאל אז את האייפון החדש, 'וואלה? זה נכון מה שדוד מוישה מספר?', ייענה בחיוב וייעצב עד מאוד, אבל אחרי כמה שעות, בבית, הוא כבר ישכח מזה לגמרי. בזמן שיצחצח את שיניו, אבא יגנוב לו את האייפון, ייכנס ל'פרטיות', ילחץ על 'מחק היסטוריית זכרונות אמיתיים', יגלול אל 'במהלך השעתיים האחרונות', יסגור הכל, יתגנב החוצה ושלום על ישראל".

בהריר-פרל טען עוד בטורו כי השיר "כשתגדל" של גולן הוא חלק מ"קמפיין מסיבי, רב-חזיתי, מתוזמר לעילא, שמטרתו אחת: ניקוי שמו הטוב של אייל גולן".

טורו של בהריר-פרל פורסם באישון לילה באתר "וואלה". לכמה שעות בצהרי היום מוקמה כותרת המפנה לטור בראש משבצת התרבות בדף הבית של "וואלה", אולם בסביבות השעה 16:00 הכותרת נעלמה. בניגוד למקובל, ההפניה לטור לא נדדה מטה אל הכותרת השנייה בחשיבותה במשבצת התרבות של דף הבית, משם לכותרת השלישית בחשיבותה וכן הלאה, אלא הוסרה לחלוטין.

זו אינה הפעם הראשונה שטקסט על הזמר גולן נעלם באחת מדף הבית של "וואלה". בכתבה שפורסמה באתר זה לפני כשנה וחצי דווח על מקרה שבו כתבה על גולן מאת חגי אוזן הוסרה מדף הבית של האתר בעקבות שיחה שהתקבלה בדסק האתר מהמנכ"ל אילן ישועה. ישועה הבהיר בעבר בראיון לאתר זה כי הוא רואה את עצמו כבעל סמכות להתערב בענייני תוכן לפי שיקול דעתו. בניגוד לעבר, הפעם הטקסט על גולן הוסר לחלוטין מאתר "וואלה", ולא רק מדף הבית.

מ"וואלה" טרם נמסרה תגובה.