אף אחד מהפוליטיקאים שאליהם פנו לא הסכים להתראיין בנוגע להצעת החוק להגבלת הפצתו של "ישראל היום", אמרו אתמול ליאור פרידמן ודוריה למפל, מגישי התוכנית "החדשות הלילה" של חברת החדשות של ערוץ 2. לקראת ההצבעה היום ריאיינו השניים את עוזי בנזימן, מייסד "העין השביעית", שדיבר על הצעת החוק שלה הוא מתנגד: "צריך להתמודד עם ההתנהלות העסקית שלו בדרכים אחרות".

"המאבק נגד 'ישראל היום' הוא לא בגלל העמדות הפוליטיות שלו, אלא בגלל ההתנהלות העסקית שלו", הזכיר בנזימן בפתח דבריו. "זה מאבק עסקי. העיתונים האחרים מרגישים נפגעים מההתנהלות הכלכלית שלו. מחלקים את העיתון חינם, וכפי שהראו בתחקירים ב'העין השביעית', שוברים את שוק מחירי הפרסום. זו טעות או הטעיה מצד 'ישראל היום' להטות את הוויכוח כאילו הוא בגלל העמדות הפוליטיות שלו.

"'ישראל היום' הוא תופעה שלא היתה כדוגמתה בתולדות המדינה", הוסיף בנזימן. "היו עיתונים מפלגתיים, אבל הם היו מוצהרים. נוסף לכך, 'ישראל היום' משרת אדם, לא מפלגה. ל'ישראל היום' יש אג'נדה להגן על ראש הממשלה בכל מחיר. הקוראים שלו מוטעים כל הזמן בלי לחוש. תמונת המציאות שהוא מעלה בין דפיו משרתת את האינטרסים של ראש הממשלה. זו לא אידיאולוגיה, אלא אינטרס".