אתר "הארץ" איחר להעלות לכותרת הראשית בדף הבית שלו ידיעה על נצחון הרפובליקאים בבחירות אמצע הקדנציה בארצות-הברית. בעוד שמרבית אתרי החדשות בישראל דיווחו בהבלטה על ההפסד הדמוקרטי בשעת בוקר מוקדמת, הכותרת הראשית באתר "הארץ" לא הוקדשה לתוצאות הבחירות בארצות-הברית, וזאת לפחות עד לשעה שמונה וחצי בבוקר.

"הארץ" הביע בשנים האחרונות תמיכה גלויה בנשיא ארה"ב הדמוקרטי ברק אובמה ובתוכנית ממשלו לקידום הסכם שלום במזרח התיכון. שיא שיתוף הפעולה הגיע בקיץ האחרון, בעת השקת ועידה למען השלום, כשמאמר מאת אובמה פורסם בראש שער העיתון המודפס. אתמול, שנתיים לפני תום הקדנציה השנייה של אובמה כנשיא, נערכו בארה"ב בחירות לסנאט ולבית-הנבחרים והסתיימו בניצחון רפובליקאי גורף. דיווחים על תוצאות האמת החלו להתפרסם בשעות הבוקר המוקדמות (שעון ישראל).

אתר "וואלה" הקדיש את הכותרת הראשית בדף הבית שלו לבחירות בארה"ב החל מהשעה שש בבוקר. ynet הצטרף בשעה שש וחצי. רבע שעה אחר-כך גם האתרים "מעריב" ו"מאקו" הקדישו את הכותרת הראשית בעמוד הבית שלהם לתבוסת הדמוקרטים בבחירות. בשעה שבע בבוקר דיווח אתר nrg על התוצאות בכותרתו הראשית (קודם לכן עסקה הכותרת בתחזית שהדמוקרטים יובסו). אתר "נענע10" העלה לכותרתו הראשית את תבוסת הדמוקרטים בשעה שמונה בבוקר.

אתר "הארץ", לעומת זאת, הקדיש את כותרתו הראשית בשעות הבוקר המוקדמות להחמרת האכיפה במזרח ירושלים, ידיעה שהופיעה בגיליון המודפס של העיתון. על אף שידיעה על תבוסת הדמוקרטים פורסמה באתר מעט לאחר השעה שש וחצי, היא לא הגיעה לכותרת הראשית של דף הבית במשך כשעתיים. רק לאחר השעה שמונה וחצי הוחלפה הכותרת הראשית באתר לידיעה על הבחירות בארה"ב.