הצעת החוק להגביל את הפצתו בחינם של "ישראל היום" פסולה ומיותרת, אמר מייסד "העין השביעית" עוזי בנזימן בראיון היום (שלישי, 4.11.14) בערוץ הכנסת. "כתבתי יותר מפעם אחת נגד הצעת החוק הזו", אמר בנזימן לאורית לביא-נשיאל. "'ישראל היום' זה עיתון איום ונורא. אני תמיד מתפלא כיצד עורכים אותו ועובדים בו כמה עיתונאים מאוד רציניים, עם זכויות, שעבדו בעיתונים אחרים, ופה הם מקורנפים ממש בצורה מבישה. אבל בגלל זה לא מחוקקים חוקים. אני נגד העיקרון שגלום ביוזמה הזו, דהיינו לסתום פה לכלי תקשורת".

האינסטינקטים העיתונאיים והדמוקרטיים שלי אומרים לא לסתום ל"ישראל היום" את הפה באמצעות חקיקה כל-כך דרקונית

לדברי בנזימן, "בגלל תחרות עסקית, שלכאורה קיימת, לא פועלים נגד עיתון. אמנם, זה לא תמים. הוא לא עיתון עם מודל עסקי. אחרי שבע שנים אפשר להגיד את זה, ב'העין השביעית' עשינו תחקירים והראינו שלא רק שאין לו הכנסות כי הוא מחולק חינם, אלא גם הטענה שלו כאילו הוא מפצה עצמו על-ידי מכירת פרסומות עומדת בסימן שאלה, משום שהוא מוכר פרסומות במחירים ששוברים את השוק. אז זו שאלה האם זה בסדר, האם זה לא שובר את הכללים". בהמשך אמר בנזימן, "זה כלי ביטוי שנועד לשרת את ראש הממשלה. האם בגלל זה צריך לסתום לו את הפה דרך החוק? אני חושב שלא. יש אמצעים אחרים לטפל בזה. לא להתערב במצב עם חוק חדש אלא לבדוק האם זה לא עובר על חוק מימון מפלגות".

גם אם הטענות השונות נגד העיתון מדויקות, אמר בנזימן, "האינסטינקטים העיתונאיים והדמוקרטיים שלי עדיין בצד הזה שאומר לא לסתום לו את הפה באמצעות חקיקה כל-כך דרקונית. היא גם נראית שקופה. היא פרטיקולרית ומכוונת ל'ישראל היום'. לא זו הדרך במדינה דמוקרטית להתמודד עם תופעה כזו. אני עדיין רוצה לקוות שהדרך האמיתית, העיתונאית, להתמודד היא לייצר ממול לעיתון הזה כלי תקשורת הרבה יותר טובים, להמונים שקוראים את 'ישראל היום' ולא יודעים עד כמה הם מוטעים על-ידיו".