הארגון תדמית, מיסודו של הפורום המשפטי למען ארץ ישראל, פנה הבוקר ל"מעריב" בעקבות ידיעה שפורסמה שלשום בעיתון ובאתר nrg ולפיה "עשרות 'סקין הדס' מהימין הקיצוני עם חולצות של הרב כהנא מגיעים לזירות פיגועים כדי להסית ולתקוף בני מיעוטים".

בידיעה, מאת הכתבים יוסי אלי ועמרי מניב, דווח על "תופעה" חדשה – "'סקין-הדס' יהודים". "ל'מעריב' נודע", נכתב, "כי עשרות צעירים המזוהים עם תורתו של הרב מאיר כהנא החלו באחרונה להקצין את עמדותיהם, לגלח את ראשיהם כמו צעירי הסקין-הדס בגרמניה, בריטניה ורוסיה, להגיע למקומות רגישים במיוחד ולהסית נגד ערבים. ביטוי לכך נראה ביום רביעי האחרון, לאחר הפיגוע ליד בנייני-האומה בירושלים: כמה מגלוחי הראש הללו תקפו ערבים שעברו במקום, ובהם צעירה ממזרח העיר".

הפרסום ב"מעריב", 27.3.11

הפרסום ב"מעריב", 27.3.11

לידיעה אף התלווה תצלום של צעיר משכונה ד', ששיערות ראשו מגולחות בצורת סמלה של קבוצת הכדורגל בית"ר ירושלים ולגופו חולצה ועליה מסר תמיכה ברב כהנא. בידיעה הובא מפיו של אותו ד' ציטוט אנטי-ערבי ונכתב כי "דקות לאחר [ששוחח עם 'מעריב'] תקפו הוא וחבריו גלוחי הראש אשה ערבייה ועוברי אורח ערבים נוספים".

אלא שלדברי הארגון תדמית, אין לנער חברים גלוחי ראש, וגם ראשו שלו גולח לא כהזדהות עם ניאו-נאצים אירופים, אלא לכבוד חג פורים. "ד' יצר לעצמו תספורת מקורית לכבוד החג, והוא היחיד", כתבה לעורכי "מעריב" רכזת הארגון, חני לוז. "אין 'תופעה'. אין אף 'גלוח ראש' נוסף, ובוודאי אין עשרות 'סקין הדס' נוספים, כפי שהכותרת מבשרת באופן שקרי".

כמו כן, לוז כותבת לעורכי "מעריב" כי משיחה עם הצעיר עולה כי הוא וחבריו לא "תקפו אשה ערבייה", אלא החליפו עימה צעקות. תדמית דורש מ"מעריב" בירור יסודי של נסיבות הפרסום השגוי, נזיפה לאחראים על הטעות, תיקון הידיעה באתר והתנצלות בפני ציבור פעילי הימין.

עמרי מניב, כתב המקומון הירושלמי של "מעריב", מוסר כי ראה במו עיניו את האירוע המתואר בידיעה, וכי נוסף לצעיר המכונה ד' נכח במקום צעיר אחר גלוח ראש. עוד אומר מניב כי השניים, יחד עם אחרים, הגיעו לכדי מגע פיזי עם האשה הערבייה לפני שהשוטרים התערבו.

יש לציין גם כי האירוע התרחש יומיים לאחר תום חג פורים, וכי הצעיר אינו מכחיש את תפיסת עולמו הכהניסטית, כפי שעולה מהכיתובים על חולצתו, ואף אמר למניב כי "צריך שיהיה גירוש ערבים בכל ארץ ישראל, שתהיה ארץ קדושה כמו פעם, שיהיה רק עם ישראל חי [...] נמשיך ללכת בדרכו של הרב כהנא‭."‬

לדברי גורם ב"מעריב", אכן קיימת תופעה של פעילי ימין צעירים המגלחים את ראשם או את חלקו, ומגיעים למקומות רגישים כדי להתסיס נגד ערבים. עוד מוסיף אותו גורם כי במשטרת ירושלים אישרו שהאירוע שתואר בידיעה אינו יחיד, אלא חלק ממגמה.

דובר מחוז ירושלים במשטרת ישראל, שמוליק בן-רובי, מסר כי יש תופעה קבועה של גורמי ימין המגיעים למקומות רגישים במטרה להתסיס נגד ערבים ואף לתקוף ערבים, אך הוא אינו יכול לאשר כי באזור ירושלים קיימת תופעה של פעילי ימין המגלחים את ראשיהם.

נטע ליבנה, ראש אגף החדשות ב"מעריב", סירב למסור ל"העין השביעית" תגובה על טענות הארגון תדמית.