התבטאות שהשמיע עיתונאי חדשות ערוץ 10 צבי יחזקאלי בנוגע להשוואה בין יהודים לערבים, מעוררת עניין על רקע היותו ראש הדסק לענייני ערבים בחברת החדשות. יחזקאלי, חוזר בתשובה על-פי הגדרתו שלו עצמו, תועד כשהוא אומר את הדברים במהלך אירוע תורני לפני כשנה.

יחזקאלי: "הוא [היהודי] יודע שהוא בצד של בן המלך, והוא [השכן] בצד של בן השפחה"

"כל יהודי יודע, לא משנה איפה – הרי את זה אנחנו לומדים, בגלל זה, ברוך השם, השם ריחם עלינו, חזרנו בתשובה – הוא יודע שיש משהו, שהוא צריך להיות אור לגויים והוא יותר טוב מהשכן שלו", אמר יחזקאלי בפני שומעיו. "הוא [היהודי] יודע שהוא בצד של בן המלך, והוא [השכן] בצד של בן השפחה", אמר עוד. את הדברים העלה לרשת משתמש יוטיוב הפועל תחת הכינוי רודולפו וולש. עוד טען יחזקאלי כי אמונתם הדתית של הערבים היא חיצונית בלבד, בניגוד לאמונתם הדתית של היהודים כפי שבאה לידי ביטוי בהשתתפות בהלווייתו של הרב עובדיה יוסף.

בתגובה לפניית "העין השביעית" בנוגע לדברים שנראה אומר בסרטון, מסר יחזקאלי: "כמי שמסקר את העולם הערבי זה 17 שנים, אני סבור שכל בני האדם שווים. אם נאמר משהו שונה, זה ציטוט מהמקורות או חז"ל. לא בשמי, ובטח דעתי אינה שיש מישהו נחות כאן". עוד הוסיף: "ניכר שאתם מוטרדים מתהליך התקרבותי ליהדות. כדאי שתפרסמו מה הציבור חושב על תפקודי במלחמה ובסדרה האחרונה על דאע"ש, ולפניה 'אללה אסלאם', ותבינו שמקצועית ועיתונאית אני פועל ללא דופי. בלי קשר לאמונתנו היהודית".