אתמול הופיעה באתר "הארץ" רשימה קצרה של צפי סער בגנות פרסום באתר mako שכלל תצלומים של אשה וגברים ישראלים המדגימים מבחר תנוחות סקס. תחת הכותרת "האתר שחושב שסקס עם אשה יפה זה פרס" ביקרה סער את mako על שפירסם "כתבה" שכזו, אולם הקפידה שלא להזכיר את האתר בשמו.

"הארץ", 1.9.14

"הארץ", 1.9.14

"לו אתרע מזלי להיות גבר", כתבה סער, "הייתי שוקלת עכשיו תביעה ייצוגית נגד האתר, שפרסומים כאלה ממחישים מה דעתו על בני המין הזה. בינתיים האתר כבר הוריד את הכתבה". בהמשך תהתה סער מדוע לא שואלים נשים מהן תנוחות המין המועדפות עליהן, וציטטה אשה שהשיבה לשאלה זו: "ליבוביץ, מחזיק את ראשו בכף ידו השמאלית".

הרשימה של סער פורסמה תחילה כשתצלום של הוגה הדעות מלווה אותה. יש להניח שעורכי האתר ראו בכך פתרון אלגנטי לבעיה מובנית בכל פעם שמעבירים ביקורת על פרסום מגונה – כיצד להציג את מושא הביקורת בלי לשעתק את חטאיו. אולם זמן קצר לפני שהרשימה שובצה להופיע בדף הבית של אתר "הארץ", הוחלף התצלום.

את מקומו של ליבוביץ תפס תצלום מסך מתוך הכתבה שפירסם mako, ובו נראים שני צעירים מדגימים את אחת מתנוחות הסקס. תצלום זה הופיע אחר כבוד בדף הבית של "הארץ" החל משעות הערב של אתמול. נכון לשעת כתיבת שורות אלה, התצלום של תנוחת המין עדיין מעטר את דף הבית של האתר והרשימה מאת סער היתה לפופולרית ביותר באתר. תצלומו של ליבוביץ יישמר, כנראה, להזדמנות אחרת.