האם משה פרימו סיים את דרכו ברדיו-ללא-הפסקה? לפי מקורות בתחנה, פרימו הושעה ביום חמישי לפני עשרה ימים (21.8.14) עד להודעה חדשה בעקבות התבטאותו בתוכנית הספורט על אודות עו"ד מורן מאירי, פרקליט מכבי תל-אביב.

זהו שיאו של עימות משפטי בין מכבי תל-אביב לבין פרימו, רדיו-ללא-הפסקה וערוץ הספורט, שנתבעו על-ידי קבוצת הכדורגל, באמצעות עו"ד מאירי, על סך 1.5 מיליון שקל בגין לשון הרע.

התביעה – 900 אלף שקל נגד תחנת הרדיו ופרימו ו-600 אלף שקל נגד ערוץ הספורט ופרימו – הוגשה לפני כחמישה חודשים, לאחר שפרימו סיפר בתוכניות שבהן הוא מופיע כי הנהלת הקבוצה דרשה מהעובדים התחייבות לעבור בדיקת פוליגרף אחרי כל הדלפה לתקשורת. נוסף לכך סיפר למאזינים ולצופים כי אחד הבכירים דרש מהנהלת הקבוצה מימון לשטיפת רכב, שהשחקנים מפחדים מהמנהלים שלהם, ששניים משחקני הקבוצה השתוללו בחדר ההלבשה, שהמאמן "לא מסוגל לראות בעיניים" את המגן יואב זיו ועוד.

באתר "וואלה", שבו פורסם דבר התביעה, צוין כי במכבי תל-אביב הכחישו את הדברים, טענו כי פרימו לא ביקש מהם תגובות, וכי גם לאחר שהכחישו לא ציין זאת ולא חזר בו מהדברים.

בשבועות האחרונים מתקיימים נסיונות לפשר בין הצדדים, כשעל-פי מקורות בתחנה, במכבי תל-אביב דרשו כי פרימו יפסיק להגיש בתחנת הרדיו בתמורה למחיקת התחנה מכתב התביעה. עו"ד מאירי סירב להגיב על הדברים.

ביום חמישי, 21.8.14, במהלך תוכנית הספורט ברדיו-ללא-הפסקה, בדיון שהתקיים על דחיית מחזור הפתיחה בליגת-העל, עלה משה בוקר מ"הארץ" על הקו וסיפר כי יש קבוצה מליגת-העל שהיה לה אינטרס אישי-כלכלי לדחות את המחזור הראשון, ולא סיבות לאומיות הקשורות לירי הטילים מעזה. בוקר הוסיף רמזים, חד חידות וביקש מהמגיש מאיר איינשטיין לשלוח את רון קופמן ומשה פרימו לבדוק במי מדובר. פרימו התערב ואמר: "אם אני עונה וזה נכון, תגיד כן?", ומיד הוסיף: "מורן מאירי, מכבי תל-אביב".

באולפן השתררה לרגע שתיקה, ובוקר ענה: "אני מעדיף לא להגיב. אבל יש עוד שתיים-שלוש קבוצות... היו אנשים שהיה להם אינטרס מסוים להפעיל לחץ על אנשי המינהלת... מאינטרסים אישיים, שחלקם אינטרסים כלכליים וחלקם מקצועיים".

קופמן התבדח: "אני אעזוב את האולפן כי אותי בטח יאשימו ראשון בתביעה".

פרימו: "תביעה על מה?".

בהמשך, לאחר שהתוכנית חזרה מפרסומות, אמר פרימו את הדברים הבאים: "חייבים הבהרה על דברים שנאמרו פה קודם. משה בוקר אמר לנו שהיתה קבוצה בליגת-העל... ונשאלה השאלה אם זאת מכבי תל-אביב. אז אנחנו רוצים להבהיר שאף אחד לא אמר שזו מכבי תל-אביב ואף אחד לא אמר שזה מורן מאירי. אנחנו פשוט שאלנו את השאלה האם זו מכבי תל-אביב והאם זה מורן מאירי, ואף אחד לא אמר שזו מכבי תל-אביב".

ההבהרה נועדה למנוע את החרפת העימות, אבל בתחנה כעסו על פרימו שעל אף המצב הרגיש עם מאירי ועם מכבי תל-אביב נפל בלשונו וזרק השערה הגובלת בדיבה. מאז אותו שידור לא הופיע פרימו בתוכנית לאורך כל השבוע שעבר.

בתגובה לפניית "העין השביעית" ביום שני שעבר (24.8) הכחיש פרימו כי הושעה או פוטר מהתחנה: "לא ידוע לי על זה, אני עכשיו בחופש שבוע בלי קשר לכלום, חופש מתוכנן מראש".

לא פוטרת, לא הושעית?

"בשלב הזה לא. זה שבוע מתוכנן מראש. מגיע לי חופש באיזשהו שלב".

מתי אתה צפוי לחזור לשידור?

"בעזרת השם שבוע הבא".

על אף דבריו כי הוא בחופשה לשבוע, הופיע פרימו עוד באותו ערב ב"יציע העיתונות" בערוץ הספורט. גם בשבוע הנוכחי נעדר פרימו מתוכנית הספורט ב-103 (עד כה נערכו שני שידורים).

נוסף לתביעה שהגישה נגדו מכבי תל-אביב, הפך פרימו בשנתיים האחרונות לשנוא נפשם של אוהדי הקבוצה, שטענו כי פרשנותו מגמתית. בשיאו של העימות, זמן קצר לפני הגשת התביעה, פירסם פרימו ב"יציע העיתונות" ידיעה בלעדית שקיבל ב-sms, שהתבררה כמפוברקת ונשלחה על-ידי אוהד הקבוצה כנקמה.

בתגובה לשאלה אם פרימו הושעה או סיים את דרכו בתחנה אמר מנכ"ל רדיו-ללא-הפסקה, אייל פאר: "אני לא יכול להתייחס לזה".

לתגובות: yegerm9@walla.co.il